Teknik Servis
Teknik Servis, şirketin itibar ve imaj bir yatırımdır.
Teknik Servis, bazen sık sık şikayetleri bölümü olarak kabul edilir gibi olması güzel bir şey olarak üzerine aranacaktır. Bu görüş gerçeği uzun bir yol olmalıdır. Gerçeğe yakın ise, değerli bir kaynak, yanlış anlaşıldığını ve altında kullanılan ediliyor. , Şikayetleri ile ilgili tüm zaman harcamadan çok yetenekli teknisyenler bir takım varsa, o süreçleri ve Kalite Sistem revizyon için bir danışman kullanabilirsiniz.
Işinizi müşterilerinize pervasızca tatmin edici ürün veya hizmet purveying olmadığını tahmin ederseniz, daha sonra şikayetlerin ele aldıkları algıladığımız göre ürün / hizmet müşteri beklentileri arasındaki fark yönetme hakkında genellikle. Şikayetler tüm memnuniyeti için cevaplanması gereken. Sürece onlar çok kısa bir kariyer istiyorum 'müşteri daima haklıdır' eski satış atasözü, sorun giderme personel genellikle kabul edilebilir değildir. Mazeretsiz müşteri tazminat, her iş olmadan da yapabiliriz gider.
Teknik Servis personeli, müşterilerine sunuluyor ürün / hizmet hakkında derinlemesine bilgi sahibi olması gerekir. Bu bilgi, onlara akıl hocası bir müşteri ve satış kişi muhtemelen sağlamak için vardır. Bir müşteri sorun ise, eğitimli ve yetenekli bir teknisyen onlara sorunu çözmek ve bunu yaparak, daha güçlü müşteri sadakati oluşturmak için yardım etmek için orada olmalıdır.
Yeni ürün / hizmetler piyasaya sunuldukça, teknik personel, onlarla yetkin hale gelmelidirler. Nasıl ve ne ürün / hizmet bilerek Yeterli anlamına gelir. Aynı derecede önemli olan, yetenekli bir teknisyen ürün / hizmet ve yapılacak değil ne olacağını bilmeli.
Yukarıdaki fıkralara bakıldığında, sorun giderici, müşterinin sitesinde katılmak önce satış ve pazarlama, müşteri söylediğini bilmeli açıktır. Müşteriye yaklaşım farklı olabilir ama mesaj çelişkili olmamalıdır.
Iyi bir Teknik Servis sayesinde, beklentiler yönetilebilir ve müşterileri ortakları olurlar.
Teknik Servis ne yapar değil eğitim müşteriler veya şikayetleri?
Onlar test etmek ve doğrulamak ürün veya hizmetler ve onları iyileştirme yollarını bulmak. Üretilen veri sağlar:
Geliştirilecek sunduğu yeni nesil:
Denemeler envanter yazılım bazen aksaklık 'emirleri uzaktan konulduğunda bir ıssız alanda neden olduğunu göstermektedir. Geliştirilmiş DIFOT.
Mevcut ürün / hizmet için yeni bir spin:
Şirket zaten satan eski bir ürün, RoHS ve WEEE kriterleri ile uyumludur. Bu ürün herhangi bir yeni geliştirme maliyeti olmadan terfi ve hatta yeniden-rozetli ve upmarket satılan olabilir. ROI Geliştirilmiş.
Taze tavsiye, bir ürün / hizmet hakkında söylenebilecek ne Satış ve Pazarlama:
24 saat tamamlansın reklam ama hafta sonları kapsamaz sonraki iş günü sonra gerçekleştirme süresi olarak sunan geçmek. OT azaltılmış.
Diğer faaliyetler yer almalıdır:
Edebiyat uyumlaştırılması; bu genellikle Satış ve Pazarlama ile birlikte yapılır:
Satış broşür devletler, 'Devrimci yeni ulağı kesimler için her şey için bir bıçak gördüm!' (Metal, plastik ve ahşap Anlamı). Teknik veri levha, seramik, cam, beton ve tuğla kesim için uygun olmadığını müşteri uyarır.
Son mevzuata göre ürün / hizmet İnceleme ve gözden kaynaklanan herhangi bir sorun yönetimi tavsiye:
Sunduğunuz ürün / hizmet, yeni mevzuat ile uyumlu ancak yeni kurallar referans edebiyat güncellemeniz gerekir.
Aeg servis bakım onarım
profilo bakım ve onarım
indesit servis hizmetleri
siemens servis bakım onarım
22 Ekim 2011 Cumartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder