21 Ekim 2011 Cuma

Soğutma büyüsü nasıl yapılır

Eski kız arkadaşı ile geri almak için ne kadar merak ediyorsunuz ama bunu nasıl bilmiyorum? Gerçekten oluşturan sihirli elde edebilirsiniz?

Eh, eski kız arkadaşı ile geri almak sizin açınızdan sabır gerektirir. Bazı şeyler acele edilmemelidir. Hepimiz doğacak bir çocuk için 10 ay sürdüğünü biliyoruz. Süreç acele yıkıcı olacaktır.

Bu ilişki için de aynı. Çok hızlı çok fazla şeyler denerseniz, bu sadece size geri teper ve sizin durumunuza daha da kötüleştirebilir.

Belki de ben sadece göstermek için bir örnek vereceğim.

Siz tekrar onun üzerinde arama ve tutun. Siz onu tekrar tekrar metin mesajları gönderme tutun. Peki, burada ne olacak? Eski kız arkadaşı geri almak yerine, sadece daha fazla ve daha uzağa onu itecektir.

Bunu yapmak için daha iyi bir yol bu. Onu bir kez arayın ve o çağrıyı yanıtlar görmek. Aksi takdirde, tekrar onu diyoruz bir kaç gün önce daha bekleyin. Bu onu geri çağırmak için daha olası hale getirecektir. Burada önemli nokta, onu çaresiz olduğunu düşünmek istemiyorum.

Bir kere o, bu algı, anında çekiciliğini kaybedebilir ve eski kız arkadaşı geri almak için çok daha zor yapmak.

Ben yukarıda bahsedilen örnekte bir şey öğrenmek umuyoruz. Bu sadece telefon görüşmesi ve metin mesajları için geçerli değildir. Ben size çapında getirmek için çalışıyorum nokta panik belirtileri gösteren bir şey yapmak gerektiğini. Sakin ve serin ve kız arkadaşını geri almak istemiyor bile tamam gibi hareket etmelidir.

Daha sakin ve serin eski kız arkadaşı geri alma ihtimali yüksek,.

medyum burak
nuska yazımı
aşk nuskası
Büyü Belirtileri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder